Přidat odpověď
přiznám se že nemám žádnou zkušenost s nedoslýcháním, ale stalo se mi že studenta který "sváděl" svou sníženou schopnost naučit se cizímu jazyku na absolutní hudební nesluch se mi paradoxně podařilo dostat blíž k jazyku přes rýmovačky a říkanky (relativně dětské, byl to dospělý pán). Ale je možné že zrovna tohle není věc co vy byste mohli využít aby se jí ty zvuky nepletly.... nevím.
Anebo zkusit jestli má "pohybovou paměť" - někdo si lépe pamatuje při procházení, "provádění" slov (zejména u sloves - tj. "jump" znamená skákat čili vyslovovat to a zároveň skákat), při "osahávání" slov (zejména u předmětů - držet jej v ruce a vyslovovat jeho název, dají se vytvořit i "zástupné" předměty např. ne reálné oblečení ale oblečení pro panenky, ne reálná zvířata ale plyšová apod.).
Další možností je že má silnější vizuální paměť - takže pokud máte možnost třeba dětské tabule nebo spíš většího archu papíru (lze je uchovávat) tak si slova psát, řadit do různých skupin, zakroužkovávat, dělat šipky, podtrhávat, různě barevně zvýrazňovat..... a nechávat třeba někde zavěšené aby se na ně mohla dívat.
Event. se učitelky zeptat jestli by vám nedoporučila nějaké výukové CD-ROM kde by mohla klikat myší, dopisovat, ono to většinou i "mluví"....
Hodně zdaru
Předchozí