Přidat odpověď
No u nás to s tou diagnozou bylo tak, že Tom vlastně dg nemá (což mě překvapilo).... ale má papír od psycholožky s podrobným povídáním o povaze a s radama co jak.... takže nemusíme řešit škatulkování nebo to, co si kdo představuje pod dg.... protože bohužel PAS mají tak širokou škálu, že na to neexistuje žádný jednoduchý návod..... Takže nám ta ne-diagnoza pomohla. Ale my jsme měli hlavně problém se školním psychologem, kterej je podle mě sám pěknej magor, bohužel škola ho nemůže vyhodit (to jsou zase bolístky místního školství)... jako i učitelky jsou z něj hotový... každý jednání o Tomovi zahájil půlhodinovým zkoumáním nějakejch podělanejch grafů a mudrováním nad tím, jestli je Tom ADHD... Tom není, ani od pohledu, nikdy neměl problém s koncentrací - ale psychouš je zaseklej v tom, že problematické dítě = ADHD... pokaždý jsme mu všichni (učitelky, my) říkali, že ADHD fakt problém není... a pokaždý nad tím ten magor mudruje....
Předchozí