Nevidím důvod poštovné vracet. Jedna věc jsou oprávněné reklamace, ale pokud zákazník nechce riskovat, že si koupí zboží, které mu nevyhovuje, ať si to koupí v normálním obchodě. Ale to on zase chce ušetřit ... Máme taky eshop, naštěstí těch vraceček v zákonné lhůte moc není, ale z principu mi to připadá nesmysl a nevidím logický důvod k tomu.
To jsou pořád jenom zákony na obranu spotřebitele, ale kdo ochrání obchodníky (poctivé) před vychcanými zákazníky?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.