Přidat odpověď
Včera jsem byl na, plánovaným drobným zákroku. Objednaný jsem byl na 8 hodinu. Ve 7:45 jsem přišel do nového soukromého zařízení. V recepci mě uvítali tři mladé ženy. Díky vzájemné spolupráci se jim povedlo vytvořit mi kartu. Připravit pro mě informované souhlasy k vyplnění a odeslaly mě do čekárny. Když si odmyslím, že po mě chtěli, abych stvrdil podpisem, že mě doktor poučil o zákroku, bez toho abych ho byť jen zahlídnul, tak potud, bylo vše v pořádku. V čekárně se ukázalo, že na 8 hodinu jsme objednáni tři. Z mého pohledu nepochopitelné. Já přišel na řadu v 9:45 v tu dobu už v čekárně čekala další trojice pacientů. Před zákrokem se mě, anestezioložka zeptala na to co jsem už vyplnil v papírech a přistoupily k výkonu. Nikoho ani nenapadlo se za zdržení omluvit.
Zákrok proběhl v pořádku. Po něm jsem byl převezen na pokoj, k vzpomatování a byl mi dán čas, na kdy si můžu pozvat odvoz. Po vzpomatování na pokoji jsem byl v přepokládaném čase znovu poslán do čekárny, kde měli se mnou konzultovat výsledek. Tam už čekali oba pacienti, co byli se mnou objednáni na 8 postupně po dalších dvou půlhodinách, přišli i 2 pacienti po mně. V tu dobu už na mě doprovod hodinu čekal. Na prvního z pacientů, starého pána, dvě hodiny. Došla mi trpělivost a šel jsem si promluvit o situaci na recepci. Kde jsem se dozvěděl, že to je normální, pan doktor ještě provádí zákroky a výsledky bude sdělovat po tom. Navíc za to můžou pacienti, protože ani jeden zákrok se nestihl v předpokládaném čase, protože byli složitější než čekali.
Moje žádost o vydání reversu, následně měla za výsledek, že přiběhla mladá doktorka. Ta nám dle pořadí vydala vytištěné zprávy a poučila o následných opatřeních. Mě a 2 pacietny před sebou zvládla během cca 10 minut. Odcházel jsem asi 1:20 po oznámeném čase. Nikdo se mi za zdržení ani jednou neomluvil. Maximálně se sestry pokoušeli situaci relativizovat, případně vysvětlovat.
Kdy u nás nastane situace, kdy pracovníci ve zdravotnictví se začnou k pacientům chovat s alespoň s elementární úctou? Vadí vám podobné jednání? Jak to řešit kromě stížnosti vedení zařízení a pojišťovně?
Předchozí