| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Včera jsem byl na, plánovaným drobným zákroku. Objednaný jsem byl na 8 hodinu. Ve 7:45 jsem přišel do nového soukromého zařízení. V recepci mě uvítali tři mladé ženy. Díky vzájemné spolupráci se jim povedlo vytvořit mi kartu. Připravit pro mě informované souhlasy k vyplnění a odeslaly mě do čekárny. Když si odmyslím, že po mě chtěli, abych stvrdil podpisem, že mě doktor poučil o zákroku, bez toho abych ho byť jen zahlídnul, tak potud, bylo vše v pořádku. V čekárně se ukázalo, že na 8 hodinu jsme objednáni tři. Z mého pohledu nepochopitelné. Já přišel na řadu v 9:45 v tu dobu už v čekárně čekala další trojice pacientů. Před zákrokem se mě, anestezioložka zeptala na to co jsem už vyplnil v papírech a přistoupily k výkonu. Nikoho ani nenapadlo se za zdržení omluvit.
Zákrok proběhl v pořádku. Po něm jsem byl převezen na pokoj, k vzpomatování a byl mi dán čas, na kdy si můžu pozvat odvoz. Po vzpomatování na pokoji jsem byl v přepokládaném čase znovu poslán do čekárny, kde měli se mnou konzultovat výsledek. Tam už čekali oba pacienti, co byli se mnou objednáni na 8 postupně po dalších dvou půlhodinách, přišli i 2 pacienti po mně. V tu dobu už na mě doprovod hodinu čekal. Na prvního z pacientů, starého pána, dvě hodiny. Došla mi trpělivost a šel jsem si promluvit o situaci na recepci. Kde jsem se dozvěděl, že to je normální, pan doktor ještě provádí zákroky a výsledky bude sdělovat po tom. Navíc za to můžou pacienti, protože ani jeden zákrok se nestihl v předpokládaném čase, protože byli složitější než čekali.
Moje žádost o vydání reversu, následně měla za výsledek, že přiběhla mladá doktorka. Ta nám dle pořadí vydala vytištěné zprávy a poučila o následných opatřeních. Mě a 2 pacietny před sebou zvládla během cca 10 minut. Odcházel jsem asi 1:20 po oznámeném čase. Nikdo se mi za zdržení ani jednou neomluvil. Maximálně se sestry pokoušeli situaci relativizovat, případně vysvětlovat.
Kdy u nás nastane situace, kdy pracovníci ve zdravotnictví se začnou k pacientům chovat s alespoň s elementární úctou? Vadí vám podobné jednání? Jak to řešit kromě stížnosti vedení zařízení a pojišťovně?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.