Přidat odpověď
Skramuško,
...vaiteo, v pripade tve maminky by snad nebyl takovy problem...
byl, jestli jsi někdy viděla anafylaktický šok během chirurgického výkonu, uznáš.
Jsem dnes na dovolené, ale schválně jsem zavolala své sestře, jestli se každému pacientovi omlouvá, pokud jsme ve skluzu, nebo jak to řeší.
Já samozřejmě vysvětlím, jeli už pacient v ordinaci a stěžuje si, že čekal.
Ale preventivně to také nedělám.
Moje sestra to prý dělá stejně, pokud se někdo slušně zeptá, proč ještě není ošetřen, tak slušně odpoví.Ale říkala, že je to málokdy. Doteď měla za to, že právě většina pacientů chápe, že nejsme "servis", a ne že se neptá ze strachu.
Já jsem si už během této diskuze vyrobila k upozornění : Pořadí pacientů určuje lékař i další. Omluvte prosím pokud nebudete ošetřeni přesně v předem objednanou dobu, časový termín je pouze orientační, jeho striktní dodržení není za všech okolností možné. Děkuji za pochopení.
Možná přidám. P.S. cena dveří je cca 15 000Kč, jsou protipožární.
nechci být konfrontační, takže za mě ještě jednou, chápu že čekat je nepříjemné a znervózňující, je na místě snaha, aby tomu tak nebylo.
Ale nejsem za každých okolností pánem svého času, nemám pocit, že mezi mnou a pacientem je vztak poskytovatel zákazník , a když jsme u té úcty a důstojnosti. proč bych se měla omlouvat za něco, za co nenesu vinu.
Předchozí