Přidat odpověď
Vaiteo, jak je možné, že jinde se ty lhůty plus minus pár minut dodržují a jde to, zatímco jinde ne a to ještě není ničí vina? Myslím, že každý pochopí příjem akutního pacienta, ale víceméně jsme se zde shodli, že na vině je často špatná organizace práce. Například to zmíněné ORL - dítě s bolavým uchem a dalším sourozencem v čekárně přednostně nevezmou a na kontroly po píchnutí ucha, které trvají 5 minut, tě v čekárně nechají vycukat několik hodin. Kdyby třeba ty kontroly plánovali na odpoledne, značně by to situaci ulehčilo. A pak taky nesmyslné výkony - nás chtěla doktorka nacpat na mandle a píchnutí obou uší v narkoze, vůbec se mnou nediskutovala, na dotaz, zda je to nutné, byla arogantní a ironická, ačkoliv jiný lékař nám o dva dny později dal kapky do nosu a to, kupodivu, stačilo. Takže omezit výkony, které jsou psané jen vůli obložnosti lůžek by taky mohlo pomoci, případně i to, že na oběd nejde hned celý špitál v jednu dobu (my jsme zjistili, že personál šel na oběd tak, že se hodinu neotevíraly dveře, nikdo nevycházel, ani nevcházel, polední pauzu na dveřích uvedenou neměli).
Předchozí