Mrakovak, nebyla jsem všude, že, ale zahřála jsem židlí v čekárnách už dost, takže z mého vlastního průzkumu: specialisti na oddělených abulancích a obvodní lékaři se chovají slušně (gynekolog, obvodní, pediatr, ORL, oční (první byla nepříjemná, tak jsem vyměnili), homeopat (je také lékař), zubař se chová slušně ale má to špatně zorganizované, čeká se hrozně.
V hromadných zařízeních - nemocnice, soukromý CAR - sestry na ambulancích se chovaj z principu protivně, je tam chaos, lékaři chodí pozdě, pořád se někde na něco čeká, 1x mě ztratily výsledky a 1x celou kartu. Když už se dostaneš k lékaři tak někteří jsou milí, někteří ne, ale v ordinaci z očí do očí je to většinou lepší než někde na recepci nebo v čekárně, lékaři se za zdržení většinou omluvili, sestry vyjímečně.
Na lůžkových odděleních byly sestry protivné jen při příjmu, pak už to šlo, možná je to nějaký psychologický fenomén, jak už jsi "jejich" chovají se k tobě slušně

Jinak já naprosto chápu, že je to náročná práce, navíc kor v těch velkých zařízeních nejsou k ní dobré podmínky, ale na zákazníka by to prostě nemělo mít dopad, to si musí vyřešit mezi sebou.