Přidat odpověď
Je to o ochotě se organizací a eventuelně i komunikací vůbec zabývat.Někde to jde, ne že ne.
Někdo tady psal něco v tom smyslu, že lékař není stroj a nemůže časovat úkony přesně. Jistě, nikdo neřeší půlhodinová, eventuelně hodinová čekání, pokud je k nim poskytnut komentář - stručná prosba o strpení, vysvětlení. Ale stále ještě se setkávám s katastrofální organizací na některých pracovištích. Např .dětská chirurgická ambulance před rokem, čekárna plná řvoucích dětí, některé s úrazem... lékař v 8:30 odchází kamsi, vrací se cca v 9:30. Sestra zcela bezelstně na dotaz odpovídá, že jde dělat vizitu na lůžkové oddělení. Mezitím zvolna proudí po chodbách jiní lékaři...Proč ten, co dělá ambulanci,jde zároveń na vizitu ? Možná si sestra jen vymýšela - asi nám měl ten termín vizita znít dostatečně závažně, abychom neprudili... Strávili jsme tam u každého převazu 4 - 5 hodin, katastrofa.
Znám několik lékařů, jsou to supr lidičky, ale ani jeden z nich není takový ten organizační, rázný typ, všichni spíš takoví hloubaví,do svého světa zanoření lidé. Nějaká organizace na pracovišti, objednávání.. to je tak nějak pod jejich rozlišovací schopností a někdy i naznačují, že pod jejich úroveń. Pacient má být zkrátka rád, že se mu věnuje odborník.
Oproti tomu už jsem zažila na emergency vystavenou ceduli ve smyslu "máme akutní vážný příjem, děkujeme za pochopení a strpení" - taková blbůstka a co to s lidmi udělá... najednou se nikdo nerozčiloval.A bylo to ve stejné nemocnici, jen jiná klinika....
Předchozí