Mám děti průměrně inteligentní, takže pokud chtějí něco na lince, dostrkají si tam židli, když nedosáhnou na kohoutek a chtějí si udělat šťávu, dostrkají si tam židli - jinak by nedosáhli ani pro skleničku, ani na vodu. Pochopili, že když teče teplá voda, což zjistí hmatem - šáhnou si do té vody - vařící nám fakt z kohoutku neteče, tak mají dát páku na opačnou stranu, než je. Když chtějí jíst, řeknou si, ukrojím jim chleba(pokud není nakrájený) a oni si na něj dají, na co mají chuť. Vědí, že se maže jen těmi tupými příborovými noži, že když si vezmou ostrý nůž, dostane se jim nevybýravých slov a zabavení věci, když chtějí něco krájet, jako např. okurku, musí si říct o prkýnko a nějaký krájecí nůž(mám pro ně speciálně schovaný jeden tupější) a dávat pozor. Vědí to od 2 let zhruba - to už tolik nesviní, když něco dělají, nejsou géniové, ale prostě tyhle základní věci pobrali velmi rychle. V koupelně mají takové stupátko, aby se v klidu dostali na záchod - nepoužívali ho - vylezli si na záchod i bez něj, jen při čištění zubů si ho dotáhne menší k umyvadlu, protože jinak nevidí do umyvadla, tudíž by si neměl kam odplivnout. Toaletní papír máme v klasické výšce u toalety a dítě tam s přehledem dosáhne. Nějak mne nenapadá jak přizpůsobit dětem domácnost, oni si poradí i bez speciálních pomůcek.