Loriano, skoro jako bys popisovala našeho nejmladšího kluka
Značky aut ho zajímaly někdy kolem 18-20 měsíců. Pak přišly na řadu písmena - nejdřív na SPZ, potom to byly nápisy na ulici (Co je tam napsaný?). Když v necelejch třech začal naprosto plynně číst (bez slabikování, případně vysvětlování, jak písmena spojovat - odvodil si to sám), začal se ptát na počítání, ale rovnou na sčítání dvojcifernejch čísel (číslice už uměl, přečíst dvojciferný číslo taky). Nejdřív jsme netušili, kam na to chodí, pak mi došlo, že vždycky chce sčítat dvě dvojciferný čísla z SPZky. Nasbíral tím dostatek "materiálu pro odvozování" a začal sčítat sám. Pak přešel plynule k odčítání - zase totéž, a vůbec ho nezarazil přechod do zápornejch čísel
. Tohle zvládl do necelejch čtyř, pak ho začalo zajímat násobení.