Přidat odpověď
U nas se to resilo hned u zapisu a tykalo se to vsech deti - vsechny na konci zapisu dostaly papir a tam bylo napsano či zaskrtnuto v cem jsou horsi, co je ok a jak se ktera oblast do zlepsit. Vyplnovaly to ucitelky na jednotlivych stanovistich, kterymi dite prochazelo pri zapisu (to s sebou tenhle papír neslo ze stanoviště na stanoviště, celkem byly asi čtyři, působilo to celé jako bojovka, tak to děti bavilo).
Napr. sekce Drobna motorika, tam bylo napsano co ma dite umet, odskrtano, co umi a napsano, co mu neslo. A tipy, jak to zlepsit (nazvy her, pomucek apod.), podobne Verbalni projev, Logicke mysleni, Schopnost soustředění a paměť, apod.
Pro me, jako rodice to byl docela dobry prehled toho, co musime do zari vypilovat. Ti, co meli odklad to pak jen meli odnest do skolky, ale tam vetsinou ucitelky vedely, kde ma dite problem... Zadny dalsi papir ze ZS odkladove deti nemely. Deti se specifickymi problemy pak mely papir z PPP či od jineho psychologa.
Předchozí