Přidat odpověď
s dcerou jsme pilovaly R a Ř rok před nástupem do školy, zlepšila se jen o velmi malinko (jako že to hrdelní R není tak odporně drčivé a nahrazuje ho někdy D a to Ř není tak zběsile uslintané, ale prostě neumí to tvořit správně, bohužel). Do první třídy šla jako čerstvě šestiletá, protože jak píšeš ty - v ostatních oblastech neměla problém, soustředění, kreslení, samostatnost - supr. A hlavně CHTĚLA. V tom případě si myslím že rok ve školce navíc by ji hodně demotivoval. Škola jí jde, písmenka baví, čte krásně a píše slušně, úkoly si hlídá skoro sama... takže fajn. Na logo chodíme stále, zlepšování jen veeelmi pozvolné, letos tipuju že čisté R a Ř mít taky ještě nebude. Takže kdybych jí kvůli tomu dala odklad vloni, letos by to nebylo o moc lepší.
Ve třídě dcery je ještě několik dětí které R a Ř dopilovávají (nebo třeba to S), na druhou stranu je tam i kluk, který huhňá snad všechny hlásky, netuším co má za vadu (jestli je to něco s patrem a tak), ale když jsem ho několikrát slyšela v šatně, říkala jsem si, jak je vůbec možné že je v první třídě s takovouhle šílenou patlavostí a špatně srozumitelnou výslovností.
Předchozí