Skramuško,
ano, musím si zaplatit i to, co už jsem si daněmi zaplatila. A jsem povinna platit pojišťovně, které nechci.
A zajímalo by mě, jak si může lékař udržet pojišťovnu? Co musí udělat? Co smí a nesmí? Ono o kvalitě lékaře rozhoduje, jak se chová k pojišťovně a ne, jak jsou spokojení pacienti? No nevím, jak chápat "pokud není schopný si udržet smlouvu s pojišťovnou".....
Jinak další zářný příklad chování této pojišťovny....chtěla jsem změnit dětskou, protože to máme k té naší přes 30 km a i když je fajn, tak je to prostě daleko....Jenže místní nová doktorka (žádná mladice, jen evidentně teprve teď začíná na své triko), které bere pacienty, nemá smlouvu s tou mojí pojišťovnou (ani se Všeobecnou a ještě jednu velkou jmenovala, teď nevím)...proč? Prý má málo pacientů. No a víc pacientů nemá kde nabrat, protože většina je přihlášená k jedné z těch tří a změnit pojišťovnu lze až za rok (teda teď už jen za necelých 8 měsíců)
. Takže holt budu jezdit 30 km pro žádanku (no možná nebudu, ale měla bych), abych mohla k místnímu specialistovi
.