Přidat odpověď
Důležitou informací je, že ačkoliv má zákazník nárok na vrácení peněz včetně nákladů na přepravu, zboží zakoupené v e-shopu zasílá zpět prodejci na vlastní náklady.
Takhle, koupíš kalhoty za 350,-, poštovné je 50,- /příklad, aby se to líp počítalo/. Pošleš prodejci 400,-, on pošle kalhoty. Rozhodneš se kalhoty vrátit, protože mají blbou barvu nebo nesedí nebo něco... zaplatíš na poště dalších 50,- za balík. Prodejce ti musí vrátit 400,-. Tu další padesátikorunu ne, posíláš zboží zpět na vlastní náklady, je to tvoje riziko, že nakupuješ přes e-shop.
Jiná je, když ty kalhoty vracíš, protože je tu rozpor oproti smlouvě, např. dostaneš zmetek, pošlou jinou velikost, jinou než objednanou barvu... Zaplatíš na poště dalších 50,- za odeslání zpět prodejci a máš dostat 450,-, protože je to chyba prodávajícího.
Předchozí