Přidat odpověď
S oblečením možná není tolik reklamací, ale od chvíle zavedení povinnosti vracet poštovné, když zákazník využije práva odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu se e-shopy z hadrama staly něčím podobným jako zkušební kabinkou. Vím, o čem mluvím, protože e-shop s oblečením a obuví mám.
Pokud se vztekáš, že když vy dodržujete, proč ona ne - tak jí upozorni na to, že zkontaktuješ ČOI - pokud paní ví, jak to chodí, tak s ní nehne ani tohle, protože ČOI se o vymáhání poštovného nestará.
Stržení poplatku za bankovní operaci chápu, to lze zahrnout do té kategorie nákladů spojených s vrácením zboží.
Pravda ale je, že prodávající maminky většinou mají MMB za něco jiného než ofiko e-shop a kolikrát lze jedou podle volnějších pravidel než např. i ve vlastním e-shopu.
Předchozí