Přidat odpověď
Řešili jsme totéž u syna (srpnový) - číst uměl (po písmenech celé věty), počítat také, zvídavý byl (na, to co jej zajímalo). Ale - do školy se netěšil, měl problémy se sebeobsluhou atd. Naštěstí u nás existuje přípravná třída (0.ročník školy) - dali jsme jej tam a bylo to super. Ve třídě je jen 15 dětí - trošku se i učili (hlavně kreslili, modelovali, keramiku, tělocvik, hudebku). Moc se mu tam líbilo. Ve škole se poté u něj prokázala porucha pozornosti a několik dys-, takže jsem ráda, že do školy v 6 letech nešel.
Dcerka je dubnová, do školy se těšila, byla šikovná, tak šla od 6 let - ale - hodně dětí ze třídy je odkladových a i ona měla, ačkoli učivo první třídy uměla už před nástupem do školy, dost práce zvládat běžný provoz a prosadit se ve třídě - byla dle učitelky hravá, nepozorná... Teď už se to více-méně srovnalo.
Pokusila bych se zjistit, jaké je věkové složení budoucí třídy a pak bych se rozhodla.
Předchozí