| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Sarmi,

já teď doplním svůj příspěvek, je docela dlouhý, třeba zaujme :-)

Naše rehabka podrážení nedoporučuje a já taky ne. Jsem laik, ale mám naprosto stejnou zkušenost. Dcera nosila klínky od 3 let. Po 3 letech, kdy jsme navštívili fyzioterapeutku, tak jsem s tím přestala. Ona to nedoporučuje, má to vyzkoušené na svém synovi. Stejně jako on i naše dcera začla šmajdat. Vnitřní klínek nutí vyklonit nohu, tedy je to pouze pasivní opora, svaly uvnitř nohy nepracují. Zkus si to sama jakoby naznačit. Když budeš ťapat, tak zjistíš, že ti jdou vlastně špičky jakoby přes sebe. Je to jakobys chodila opici. No a rehabka mi říkala, že klukovi přestala podrážet boty, protože to stejně nepomáhalo a navíc musela přidat cviky na řešení toho šmajdání. Takže neodstranili pořádně jedno a řešili navíc další. U nás to bylo totéž. Elis šmajdá dodnes. Jedna špička jí jde víc dovnitř....


a dr v Trutnově doporučuje co nejrovnější vnitřní stélku. Protože není žádná opora, tak aspoň jsou svaly uvnitř ťapky nuceny makat. Obecně, a to není názor jen té naší dr, korkové boty a jakékoli pantofle s tvarovanou vnitřní stélkou jsou nanic, protože je to jen pasivní opora. Hanákovy stélky jsou o něčem jiném.

Kdybych nereagovala, a něco vás zajímalo, tak mi klidně pište na mail :-)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: