Přidat odpověď
to se pouštíš do boje trošku neférovým způsobem poukazovat na to, které děti musejí a nemusejí mít nárok na odklad. Znovu se ptám- četla jsi jejich lékařské zprávy ? Jak víš, kdo si to zaslouží a kdo ne ?
Existuje plno cest k tomu jak se stavět k inteligentnímu dítěti- jedna z nich je ta, že si řeknu- dítě se bude pohybovat v běžném prostředí s běžnými lidmi, stimuly si vždycky najde, nechám ho tu (na ZŠ, v běžné MŠ), protože takhle vypadá reálný život i s těmi tříletými se musí umět vyjít. Nemysli si, že ho budou předškoláci nějak výrazně stimulovat, v běžné školce jde o to, že třikrát obtáhnou panáka a říkají tomu příprava na psaní.
Nebo zvolíš cestu dítě se ve školce/škole nudí, potřebuje větší stimulaci, najdu mu školu s nadanými dětmi.
Taky můžeš mít individuál, ale ten musí vycházet z možností dané instituce a rozhodně nejde cestou: moje dítě má větší právo být v předškolácích než to tvoje. Ve školce je prostě nereálný za těch podmínek, že je natřískaná.
Předchozí