Přidat odpověď
"zda to zvládne fyzicky, je malý a hubený, zda z únavy nebude mít problémy s pozorností a soustředěním."
Syn je chodící reklama na koncetrák, všude z něj lezou kosti, a zvládá to. Hodně záleží na učitelce a učebních metodách - vlastně nejvíc na tom záleží, zda dokáže skloubit práci s dětmi různého věku a nenechat ty velké se nudit a ty malé padnout vyčerpáním.
"Zda se zvládne orientovat samostatně ve škole, v družině, přece jen to už nebude jako ve školce."
Toho bych se nebála, nebude hozen do vody, v první třídě s dětmi všude chodí družinářky nebo třídní učitelky, počítá se s tím, že prvňáčci budou z velkého prostoru vyjukaní.
"Zda nebude ve srovnání se spolužáky (někteří budou o rok a možná i více starší), hlavně s holkama, příliš dětský a následně odstrkovaný."
To si musíš zvážit sama, jak už jsem psala, syn je hodně dětský a hry vrstevníků ho neberou. Ale stejně tak ho nebraly ani ve školce.
"Jak tu někdo psal, že důležitý je ve třídě kamarád, tak toho tam určitě mít nebude, jsme z velkého města a nejedeme systémem: školka u domu a následně všichni prvňáci do stejné školy."
Proto jsem dala syna na poslední rok do školky hned vedle školy, aby přecházel do první třídy se známými dětmi, a bylo mu to ve výsledku na nic protože polovina dětí nakonec šla do jiných škol. A ve školce stejně žádného velkého kámoše neměl, takže si našel nového až ve škole. Dcera přišla úplně do cizího prostředí, neznala tam ani jedno dítě, a taky to zvládla.
Předchozí