Přidat odpověď
Dopoledne je v blocích, např. malování, poslouchání hudby na CD nebo pohádky a u toho různé cviky, nácvik psacích technik, počítání (berušky, čtverečky..), určování barev, na IT tabuli přiřazují zvuky ke zvířátkům, zvířátka tam kam patří les, pole...), v tělocvičně hry, běh, rozcvička )nářadí ne), vycházka po okolí, 1x za 14 dní jedou kousek-na Orloj, k Vltavě, do divadélka...
Přestávka je podle toho, jak jsou unavení nebo jak se baví či ne, učitelka i asistentka je vždy s nimi, oběd je klasický a ti, co jdou do družiny, tak jsou v družině s prvňákama tam to mají úplně stejný.
často mají celé dopoledne na výtvarnou techniku-modelování, práce s papírem, ...nebo hrají loutkové divadlo pro jiné třídy.
těch aktivit je hafo.
Předchozí