Přidat odpověď
" to je klasika. "Máme dobrou známku, takže rodičky jsou s péčí spokojené."
no, já jsem psal o docela výborné známce, nikoli o dobré,nicméně to není známka v pravém slova smyslu, je to bodování analogní školskému známkování.
- " Hodnocení by neměl zadávat sám poskytovatel a už vůbec ne před skončením hospitalizace."
jistěže to musí zadat poskytovatel, výběr otázek je věcí jinou, nicméně je stále volný prostor pro spontání vyjádření, nikdo nikomu nenařizuje kdy má dotazník spokojenosti vyplnit a vhodit do schránky.
- "až opadnou endorfiny.."
hm, tak to by asi bylo zbytečné už
- "A tak dál.....většina žen, které znám, měla výhrady ..."
inu koho znáte toho znáte, nicméně kdybychom nechali srovnat objektivitu Vašeho hodnocení a hodnocením vypracovaným experty na anketní šetření, pak bych řekl, že objektivita toho našeho je zřetelně výraznější.
- "ono přitom JE co zlepšovat. "
smysl této poznámky moc nechápu, jednak to je každému zřejmé a není třeba to dokazovat, o tom by Vás poučil už hrabě z Ockhamu, jednak zlepšuje se stále, už stovky let
- "ženské ......na tom se neshodneme "
ale o tom se ani nemusíme ani dohadovat, o to nejde vůbec, je přeci zřejmé snad každému, že subjektiovní vjemy jsou různé a vždy v rozporu s objektivní skutečností,
já píšu o hodnocení spokojenosti, nikoli o rozdílnosti vjemů - ty jsou právě vyhdnoceny oněmi dotazníky spokojenosti jako celkové vnímání spokojenosti s poskytnutou péčí. Je možné, že jsou mezi pacientkami ty, které nemají zájem dát najevo své vnímání kvality poskytnuté péče, s tím ale nikdo nic neudělá, nicméně ty ostatní nemají jediný důvod vymýšlet si spokojenost ať již b bodování nebo ve volném vyjádření, dotazníky jsou anonymní a jejich vyhodnocení je věcí zcela nezávislých lidí k tomu určených.
A znovvu : nechci debatovat o spokojenosti našich a nespokojenosti Vašich hodnotících, mám na mysli rozdíl v míře objektivity hodnocení skrze náš a Vás způsob šetření
Předchozí