Přidat odpověď
No, jenže ona ta elektronická měření vychází z předpokladu, že se lidé z vybraných sociálních skupin chovají víceméně stejně. Peoplemetrů je mezi lidmi jen několik desítek a Železný jimi operoval v době, kdy bylo daleko menší množství televizních stanic než dnes.
Nedávno zkrachovala bulvární TV Pětka, zatímco Prima Zoom měla v den zahájení vysílání mimořádně úspěšný start.
Chování diváka není konstantní; záleží jak na aktuální nabídce, tak na probíhající mediální masáži. Některé formáty se přežijí po pár měsících, jiné vydrží déle. Dneska už nestačí, že je něco "nové", což byla podstata megaúspěchu Novy (kdeže je mu konec).
Nemyslím si, že jsme národ intelektuálů, co čumí na ČT2. To není asi žádný národ. Podstatné je, že při rozšíření nabídky si lze vybírat i z těch spotřebních žánrů na základě osobní preference. Takže při existenci 4 kanálů se na toho Trošku bude dívat daleko víc lidí než při 40, kde na 30 poběží film podobného typu a všechny stanice budou mít srovnatelnou visibilitu.
Předchozí