A jen dodám, že autoservis měl pak 3 měsíce problém dostat z Directu peníze za provedené opravy - jednalo se asi o 50 tisíc. Když jsme se tam pak šli zeptat, jestli už je vše o.k. tak nám řekli, že ano, ale že po téhle zkušenosti už nikdy nebudou brát auta na opravu od téhle pojišťovny resp. ano, ale člověk jim bude muset tu pojistnou událost zaplatit a o peníze ať se pak přetahuje on sám s touhle pojišťovnou. Oproti tomu Kooperativa žádné vyjednávání a dohadování - automaticky se mění vše poškozené za nové, žádné vyklepávání a absolutně žádné problémy s úhradou. Dokonce předloni když nás naboural Holanďan, tak za něj Kooperativa uhradila z naší havarijní pojistky celou částku taky okolo 50 tisíc a pak je "vymáhali" po Holandské straně přes pražskou pojišťovnu. A byli opravdu úžasní, protože tohle se stalo těsně před letními prázdninami a hrozilo nám, že budeme bez auta klidně celé prázdniny, protože jsme odmítali dát za to naše peníze... ale auto jsme potřebovali hned, tak jsem volala do Kooperativy a oni do hodiny poslali autoservisu krycí dopis!
To byl ovšem překvapený i pán v autoservisu, že to šlo tak rychle.