Přidat odpověď
ivo,
no hodiny nauky jsou pevně dané, sice na výběr asi dva termíny pro každý ročník, jenže jeden je tak akorát pro místní (těsně po vyučování) nebo v den, kdy moje děti mají odpoledku. Termín pro individuální nauku je jen jeden. Ale to je asi to nejmenší, protože tam by nesjpíš chodily spolu (tři jsou na podobné úrovni, hrají stejně dlouho). Problém je právě ta výuka. Učitele dostaneš přiděleného, většina je tam třeba jen jeden nebo dva dny v týdnu. Když dáš hodiny po sobě, tak pokud nechci jet třikrát během dvou hodin tam a zpět, tak bych je tam musela vzít všechny s sebou a ty dvě hodiny buď prosedět v ZUŠ (na úkoly tam není místo, není tam jediný stoleček) nebo procourat po městě, ale ne moc daleko, abych je po třičtvrtěhodině stíhala střídat....takže to ani nenakoupím (do obchodu je to 10 minut autem). Pokud by měla každá jiného učitele, tak je sice naděje, že budou moct ve stejnou dobu, ale právě jen za podmínky, že ti dva vyučující budou mít výuku ve stejný den....jinak je to prostě o tom, že třeba každý den povezu jednu, někde tam tu hodinu probendím a zase ji dovezu zpět, což sice můžu, ale snažím se tomu vyhnout. Plus tedy musím počítat s dalšími kroužky, které už v ZUŠ nemáme, takže tam není jak to vzájemně vykrýt....
Já to nakonec nějak vymyslím, jako každý rok, ale soukromý učitel by mi v tom pomohl, proto to zkouším....
Někdy se tím "taxikařením" cítm dost svázaná, i když dokud jsem doma, tak to dělám. Ale kdyby třeba přišla nabídka práce, měla bych zase o starost víc....
Předchozí