Přidat odpověď
Prosím zejména učitelky ze škol, kde PT fungují o radu. Zvažovali jsme otevření PT, ale zjištujeme, že podle platné legislativy ji mohou navštěvovat pouze děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Ovšem i tady na diskuzích zjišťuji (např. zufi), že tomu v praxi tak není. Je to můj teroretický odhad, ale tipuji, že tedy ve třídách pár dětí ze nefunkčním zázemím atd. jsou, pak jsou tam tedy děti z bilingvních rodin a děti se širokým spektrem potíží (ADHD, nevyzrálost, slabá grafomotorika, logopotíže, dysfázka atd.atd.)...
Jak je to tedy u vás - bylo nutné vyřídit nějaké výjimky u zřizovatele?
Ať pátrám, jak pátrám, ne na všechny odpovědi jsem našla otázky (na můj dotaz MŠMT zatím nereagovalo...).
Díky!
Předchozí