Synovi jsem odklad dala. Bude mu v červnu 7 a v září jde do první třídy. Má epilepsii - spánkovou, nyní kompenzovanou, bere léky. Soustředění je horší, snadno se unaví. Věci se mu musí neustále opakovat, připomínat, je roztržitý. Má horší jemnou motoriku. Jinak myslím, že mu ten rok odkladu velice prospěl po stránce zdravotní, dále jsme dost natrénovali logopedii a grafomotoriku, to jsme dělali poctivě a děláme pořád, chodili jsme na edukativně-stimulační skupiny pro předškoláky a to mu hodně pomohlo - i mně, viděla jsem, co máme doma trénovat, co mu jde, co ne a taky že ostatním dětem taky toho spousta nejde a svět se nezboří - předtím jsem si myslela, kdoví jak to s ním není špatný a tohle mě ujistilo, že to zas tak hrozný není
Půjde do školy, kde jich bude kolem 20 ve třídě, nevím ještě přesně, dozvím se v červnu. Na té škole učí hodně spec. pedagožek a od třetí třídy jsou tam dyslektické třídy, kde je maximálně 15 žáků, spíš méně a učí tam vždy spec. pedagog. Takže v první a druhé třídě se ukáže, jestli by bylo vhodné ho případně zařadit do té dys třídy. Jinak jsme v péči pedagogicko-psychologické poradny. Jo a ještě syn má horší zrak, brýle, okluzor. Takže bude potřebovat sedět vpředu a dohled, domluvím se s učitelkou.