Ahoj,nevíte někdo, jaké povinnosti plynou při dovozu zboží ze země mimo EU a při jeho dalším prodeji v ČR? Musíme se stát plátci DPH (nyní nejsme), musíme vést potom i podvojné účetnictví (nyní vedeme daňovou evidenci), nebo ani jedno není nutné? A jak je to s účtováním, je možné např. použít v daň.evidenci (pokud ji můžeme vést i nadále) jako cenu pořízeného zboží cenu v USD přepočítanou aktuálním kurzem (v den, kdy byla platba provedena)? Díky za odpověď
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.