Přidat odpověď
Chiwule, ale já si myslím, že paní psycholožka měla v podstatě pravdu. Trend výlučného vzdělávání je na ústupu. Každé má své pro a proti. Například kolektiv, pedagogy, jednostranné zaměření, apod. To, že dcerka dobře počítá a je matematicky zdatná, ještě neznamená, že ji to bude bavit a bude to věc, kterou bude chtít v životě dělat. A navíc, je to zvláštní formulace, že je o "rok napřed". Rok není v tomto věku žádná míra, taky se může stát, že za čas dcera zcela zprůměrovatí. Děti se nevyvíjejí rovnoměrně, ale skokově.
Takže to, jak dceru rozvíjet může být otázka názoru a nemusí to mít s erudicí paní psycholožky nic společného. Ten tvůj názor je v té věci samozřejmě rozhodující.
Ještě se zeptám, ta stagnace ve školce, byl to určitě výsledek nevhodného přístupu učitelů? Napadlo mě, že pokud je, jak říkáš, křehká, mohla se třeba ve školce "zapouzdřit", protože to hodně křehkých dětí dělá. To by bylo vodítko k tomu, jak si asi povede ve škole.
Předchozí