Přidat odpověď
Díky za příspěvek k tématu ;-)
vůbec mi původně nedošlo, že do výběrových tříd (matika aspol) děti rozřazují až na druhém stupni. Takže skoro není důvod dávat ji na matematickou školu, ale spíš na takovou, kde jsou zvyklí nechat dětem prostor a nejednou jen všichni podle jedné osnovy, teď se tomu říká třeba projektové učení.
To pokud vím Horáčkova nesplňuje, tam si jednou podle osnov a na nikoho nečekají. Jako je to pro děti zápřah, ale spíš biflování než prostor pro vlastní cestu. Přijímačky by nám nevadily, ale slyšela jsem na Horáčkovu spíš negativní reakce, resp. způsob výuky na této škole není pro nás. Dcera je zvyklá, že s ní diskutujeme a že si dojde k výsledku po svém.
No a na matematickou školu může přejít po prvním stupni nebo jít na 8mi letý gympl. Jestli nám je tahle úžasná soc(dem) vláda nestihne do té doby zrušit :-(
Předchozí