Přidat odpověď
Číselnou osu jsem viděla v jedné učebnici, jen se zajímala co to je, tak jsem jí to jednou řekla a pak už věděla...
já začínám narážet na svoje limity, nevím, jak jí mám některé věci vysvětlit, naučit, podat jí je tak aby je pochopila...já to beru jako samozřejmost, prostě to umím, ale jak to předat dál?
například psaní - ona se chce naučit psát, ale já nevím, jak jí to mám naučit. Navíc díky novému písmu Comenia už jí mám učit nejen spojité písmo ale třeba i tohle nové?
A co matika? jak se vysvětlují dvojciferná čísla? jako ona samo ví, že existují víceciferná čísla (ale neví, že se tomu tak říká), napočítá do stovky, sama, opravuje se i když se třeba splete nebo zadrhne, tak se umí vrátit...
jak vysvětlit sudá a lichá čísla? prostým výčtem? to není cesta co bych uznávala, chci aby to pochopila ne jen se to namemorovala... ano, umí je do dvanáctky, možná do dvacítky? fakt nevím, nezkoušela jsem jí z toho... ale i já hledám cestu jak jí vědomosti předávat :-(
Předchozí