Přidat odpověď
možná to řeším, možná ne, neznáš všechny souvislosti, to by bylo na dlouho ;-)
v Mense jsme se byli dvakrát poradit jak s ní dál pracovat, nejsem odborník na všechno, tak proto.
A to co popisuješ dál, takhle to taky dělám, prostě přirozeně, jenže přirozenou formou správné psaní spojitého písma nenaučíš. Co když mám špatné návyky a ty jí předám? a co další znalosti? Já třeba plavu v zeměpisu a geometrii, jak jí to mám naučit (vysvětlit) když to sama neumím? To si mám sehnat učebnice a stát se pedagogem?
a s těmi vícecifernými čísly jsem to taky myslela taky tak, že ano počítá do 100, ptala se i co je dál, řekly jsme si to, ví, že existuje tisí, taky milion, že miliarda je ještě víc..... jenže mě jde o pojmy - základní školy jsou stavěné na pojmech. Když nebude vědět, že se tomu říká víceciferné, tak pak třeba nepochopí otázku při přezkoušení... když nebude vědět co je podmět a přísudek... prostě tak...
Předchozí