Přidat odpověď
Tento měsíc žádám poprvé o příspěvek na bydlení. Minulý měsíc jsem byla na úřadu pro formuláře a základní informace k tomuto příspěvku.
Teď, ale co doložit.
Nájem mi je jasný. Posílám ho na účet, který je uvedený v nájemní smlouvě. Doložím tedy nájemní smlouvu a výpis z účtu.
Elektřinu hradím formou SIPA. Jelikož jsem, ale čekala na odhlášení elektřiny majitele bytu, budu první platbu provádět až tento měsíc. Je mi jasné, že nyní ji tedy dokládat nebudu, ale jak to je. Dala jsem si jako zálohu částku 4000 Kč. Doporučená částka je 3850. Na SIPU tedy bude částka 4000 Kč. Paní na úřadě na mě dost koukala. Působilo to na mě dojmem, že bych měla dokládat nějakou přesnou částku, kterou jsem reálně za daný měsíc spotřebovala.
Vodu, společnou elektřinu a odpady zasílám na účet správy sdružení vlastníků bytových jednotek. Na to by mi snad správcová měla vypsat papír, ale opět, dala jsem si na vodu zálohu 500 Kč. Vezmou mi na úřadu tuto částku. Dělá se mu vyúčtování jednou ročně. Správcová doporučila částku 400 Kč pro rodiny s dětmi. Já opravdu hodně peru, kvůli alergii syna a nádobí myji ručně. Dala jsem si tedy raději víc. V minulém bydlení jsme měli spotřebu 480 Kč s použitím myčky na nádobí.
Jak je to v případě, že mi při ročním vyúčtování budou něco vracet nebo naopak budu doplácet?
Předem děkuji za jakoukoliv radu. Je to pro mě španělská vesnice.
Předchozí