Přidat odpověď
bez pečlivého psychologického posouzení nelze rozhodnout, chce to vědět proč selhává,- zda skutečně má nějaké potíže např. se sluchovou diferenciací, nebo je za tím něco víc, co ho blokuje- např. úzkostnost, či kombinace více věcí. Podle toho zařídit řešení- převod do jiné školy- menší třídy, speciální třídy nebo zpátky do školky. Ale to musí posoudit psycholog. Věčná škoda, že jste nekonali podle návrhu PPP. Když se ale dítěti dobře vysvětlí proč se vrací do školky a paní učitelka bude spolupracovat,- tj. neřekne školkáčům že jde ze školy, ale prostě že mají nového žáka, tak by to klidně zvládnout mohl. Musela jsem také vysvětlovat svému dítěti proč nejde do školy, i když odkladových dětí je u nás minimum a chroupla to bez problémů. Pokud půjde zpátky do školky tak ale zařídit buď nultý ročník, nebo pečlivou přípravu,- jsou různé tréninky grafomotoriky, každodenní práci a přípravu na školu, nápravu potíží. Jestli jste z Prahy, můžu něco doporučit.
Předchozí