Asi tě moc nepotěším naší zkušeností: syn dyslektik a dysgrafik (pouze mírného stupně), hrál na klavír od 5ti asi, dobrý sluch, všeobecně nadán, hrál vše víceméně po paměti tak dlouho, jak to šlo - tj. několik let. Když se propracoval ke skladbám, které se již prostě bez not hrát nedají, skončil, protože úsilí vynaložené na nácvik skladby bylo pro něho neúměrné. Nešlo o to, že by se noty nebyl schopný naučit - to ano, ale nebyl schopný je "číst" tak rychle, aby podle nich mohl hrát. Ve škole bez potíží kompenzoval dys- nadprůměrnou inteligencí - tuším, že tvůj syn je na tom podobně, ale v té hudbce v určitém okamžiku již nadání a sluch nestačily. Hraje si doma na keyboardu, zkoušel po pár letech pauzy od klavíru v hudebce housle, a teď hraje (v 18ti) písničky na kytaru, takže hudebka se mu "neztratila", ale ten limit tam holt byl