Přidat odpověď
Dělala bych výlety s nějakým cílem. Mladší dítě by jistil sportovní kočárek, starší už jde po svých.
Do batůžku svačinu, do termosky teplý čaj.
My jsme takto chodili se synem. Cíl byl různý - zřícenina, vyhlídka, cukrárna, řeka, les...
Po cestě jsme pak sbírali různé přírodniny a doma z nich následně něco vyráběli. Syn třeba na drátek navlékal listy, na kamínky maloval temperami , dělal domeček z mechu apod.
Na stromech jsme dělali frotáž kůry, to zvládne i batole.
Dále jsme měli silné pastelky stabilo, se kterými můžeš kreslit na papír i na okna. Stále máme v domě x oken, která k těmto účelům slouží.
Můžete začít péct perníky, modelovat z play-doh, vyrobit si vlastní kuličkodráhu, nebo dešťovou tyč.
Hráli jsme stínové divadlo a syn vyráběl jednoduché papírové loutky na špejli.
Syn měl některé z Orffových nástrojů a od dvou let ,,muzicíroval,,.
Je pravda, že vše co popisuju, se dá dělat s dětmi od dvou let výš. Jde o to, že jsou to činnosti, při kterých nebude mladší dítko moc škodit a čtyřleťák se zabaví.
Předchozí