Přidat odpověď
náš nejstarší je sice hodně bystrý, rychlý v uvažování a ve spustě věcí, ale poamlý ve škole proto, že je přepečlivý, než by měl udělat chybu, radši dělá přepoctivě pomalounku. S věkem se to lepší, teď je v sekundě a zůstalo mu to už jen v matematice, kterou sice umí, ale nní si úplně jistý a tak dělá pomalu. Když musí rychle napsat písemku, naseká tam chyby :(
a bohužel nejsem schopná mu vysvětlit, že se toho nemá bát a může zrychlit nebo se vykašlat na čtvrtinu příkladů mít radši dvojku za udělané 3/4, než dělat rychle všechno a pokazit polovinu práce
ale je to povaha, s tím se nehne, taky má z PPP doporučení k toleranci pomaléjho tempa, ale na gymplu si tím zohledňováním moc jistá nejsem, i když tvrdili ve škole, že zohledˇují, možná je to málo, možná to jen říkají, nevím, syn má pocit, že odevzdává práci s ostatním a nečeká se na něho
Předchozí