"Abych to stručně vysvětlila"
No dobře. Taky budu "stručná"
Mám zkušenost se studiem ve velmi dospělém věku při práci a dětech - Bc dálkově dokončené, poté Mgr "denní" na téže škole tentýž obor (jelikož navazující k Bc prostě dálkové nevypsali, tak formálně denní, reálně jsem tam téměř nechodila, pochopitelně), které jsem nedokončila - nechala jsem toho před státnicema. Ale snad ani ne kvůli "poměrům na škole", ale v zájmu svého duševního zdraví. A dokončení školy by mi profesně nijak výrazně nepomohlo.
Jak již tu mnohé psaly: záleží na tvé motivaci - jestli ti ta škola opravdu k něčemu bude. Studium samo o sobě se ti přínosné patrně nejeví.
Že nejsou skripta je normální. Seznam literatury je standardní postup.
Spolužáci sdílet nemusí. Tak to prostě je. Já měla teda docela štěstí - pokud se člověk dostatečně pídil, někdo mu nakonec pomohl, a taky jsme měli jednoho hyperproduktivního spolužáka, a ten házel v plac snad vše, co vyrobil
Co se týká komunikace s vyučujícími: někteří na e-maily reagují, někteří holt ne nebo pozdě. U některých je rovnou (vzhledem k povaze a/nebo věku) jasné, že je efektivnější si je na katedře osobně vyhledat (ve vypsaných konzultačních hodinách) a pohovořit z očí do očí. Jiní preferují naopak ten e-mail. To nemusíš zjišťovat od spolužáků, ale jednoduše kdo se ti dva týdny neozve je pro mejly pasé...
Upřesnění požadavků ke zkoušce (aspoň literatury nebo jiných zdrojů) pár dnů před zkouškou: no tak se za těch pár dnů (aspoň něco) naučím, aspoň se tím nezatěžuju předem.
Zkouškové období je snad běžně jen 6 týdnů (plus případné předtermíny), a jelikož zkoušející vypisují termíny nezávisle na sobě, je normální, že máš jeden týden zkoušky dvě-tři a další týden nic. Nezbývá, než se učit na více zkoušek najednou (to se ti u státnic bude ostatně hodit).
Taky by někde v nějakém dokumentu školy měli mít napsáno, kolik termínů a kdy musí vyučující vypsat, podle toho je možné se orientovat.