Přidat odpověď
Dobrý den,
byť je tahle diskuse 7 let stará, stále vyjíždí na vyhledávači jako nejnovější, resp. snad jako jediná.
Pan Schutz si v posledních měsících sáhl s klinikou hluboko do kapsy podle všech inzertních PR článků, které se na člověka z googlu sypou.
Je dobře, že máme v ČR šikovné a zároveň podnikavé lékaře. Ale pokud chtějí modernizovat své služby a přecházet do té polohy "klient, nikoli pacient", tak to musí dělat pořádně.
Už z webu Žilní kliniky jsem měla takový ten typický pocit malého dítěte, kterému v ordinaci jen hlásí pokyny. Například v záložce Objednání stojí "Veškeré informace jsou k získání na našich webových stránkách a proto tyto informace při objednání sestřičky běžně nepodávají."
1) Jaké informace?
2) Tenhle tón mě přesně stresuje: my jsme ordinace/klinika/nemocnice a nemáme na vás čas. Ve státním zařízení je to ještě vysvětlitelné, ale v soukromém?
Následovala emailová konverzace:
Dobrý den,
omlouvám se, že nevolám, ale jsem na studiích v zahraničí. Vracím se v březnu a chtěla bych se už teď objednat na řešení křečových žil, abych neprošvihla sezonu.
Již jsem byla na vyšetření a zákrok mi byl doporučen, takže bych si ráda zajistila termín jak prohlídky, tak operace pokud možno, prosím.
Pokud používáte skype, mohli bychom se kontaktovat tímto způsobem. Pokud ne, mohu vás žádat o emailovou komunikaci, prosím?
Mohu přiložit fotografie pro zjednodušení.
Děkuji. S pozdravem,
Zuzana Cabejšková
Odpověď kliniky:
Dobrý den,
Při první konzultaci účtujeme 1000Kč.
Nyní objednáváme až na duben.
Po emailu si termín nedohodneme , proto prosím o zavolání.
S pozdravem ordinace MUDr.Oty Schütze
Vyřizuje:Jelínková
Kdy se jenom dočkáme milého přístupu k zákazníkům? Copak je tak těžké oslovit lidi jménem, poděkovat za zájem a omluvit se při odmítnutí?
UPDATE:
Po sepsání svých výhrad do další odpovědi jsem obdržela email od samotného Mudr. Schutze s tím, že děkuje za dobře míněnou zprávu a že se mnou rád pohovoří osobně. Že by tu byl prostor na zlepšení?
Proto nikdy věci nenechávám být a snažím se věcně a civilizovaně připomínkovat. Taky se nevzdávejte, brumláním doma si tu zem nezvelebíme.
Předchozí