Tizi, pro mne v našem případě jsou to dvě věci. 1. celkový způsob, jak matikář známkuje, je kontraproduktivní a demotivující 2. když chodil do školy brácha (dyslektik), tak měl možnost mít automaticky o stupeň lepší známku z češtiny. což ale řešilo jen češtinu a mně to nepřipadá moc chytrý. můj syn má v IVP u matiky mj., že má mít víc času na řešení. to mu učitel, pokud vím, nedal NIKDY za poslední dva roky, co ho učí. také by měl dostávat méně příkladů najednou. neměl by si opisovat zadání, ale mít ho předtištěné.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.