Přidat odpověď
Syn chodil do takového "kroužku" v rámci školy, myslím že to nemělo nějaký zásadní vliv. Jsem přesvědčená že tehdy jsem sama věděla o jeho problému a jak s ním pracovat, víc než všichni ve škole.
Dobré bylo že "kroužek" (spíš hodina navíc pro všechny děti dys z prvního stupně) navazoval na vyučování, a s uč. se kterou jsme stejně museli spolupracovat.
U mladší dcery , stejná škola, stejná paní učitelka, ale už tam bylo víc zkušeností, mnohem lepší spolupráce, víc pochopení. Na kroužku využívali hlavně počítačové programy na které není v běžné výuce čas.
Myslím že u těchto dětí je nejdůležitější spolupráce rodiny a školy, a individuální přístup. Takže já bych dala přednost kroužku, ve škole, a představovala bych si to tak, že vyučující bude mít kontakt s učitelkou a budou se domlouvat jak pracuje to konkrétní dítě, co potřebuje procvičit, jaká metoda mu život usnadňuje, kde nemá smysl tlačit na pilu a je potřeba postupovat jinak. Samozřejmě spolupracovat s rodiči.
Předchozí