Přidat odpověď
Čekala jsem na rozhřešení z PPP ohledně odkladu, jako na smilování, jenže po dnešní schůzce jsme na tom stejně, jako před ní.
Synek je červnový, což samo o sobě nic neznamená, jasně,vím... je velmi šikovný, naučil se číst, přečte si zadání úkolu, ale... má problém s pozorností, první úkoly v PPP zvládal v pohodě, postupně jeho pozornost těkala víc a víc a dělal více chyb, takže nám paní řekla, že jsme ten "nešťastný" případ, kdy nám nedokáže říci, zda odklad, či ne doporučuje, nebo ne... synek se do školy těší, ale zřejmě jenom proto ,že si myslí, kdo-ví jaká tam není sranda.
Vím, že se mu tam učitelka nebude moci věnovat, tak, jako v PPP, tudíž on sice na počátku hodiny bude "šlapat", ale v půlce ho to přestane bavit, začne koukat okolo, a najednou zjistí, že je pozadu a bude ve stresu, aby to dohnal. Učitelka na něho nebude dávat pozor celou hodinu(45min.) a vracet jeho roztěkanou pozornost k učivu.
Na druhou stranu, co další rok ve školce? Kamarádi budou pryč a on se tam bude nudit?? Zlobit??
Vím, že je to na nás, ale zajímaly by mne vaše názory.
Varianty a) další (jiná PPP) b) PPP navrhovala nějaký předškolní kurz , což škola budoucím 1. nabízí, ale bojím se, že až tam bude, tak už nebude krok zpátky bez bolesti, resp. už bude jednou nohou v té škole
Předchozí