Přidat odpověď
Chápu tě, mám živé děti. Ale pomalu z toho vyrůstají. Vařečku bych používala jen naprosto výjimečně, možná když mu dovolíš naplnit potřebu na hodně věcí sahat (a rozhodovat si o tom na co a jak smí sáhnout) tak to také pomůže. Určitě mám také chlapečka, který nerad poslouchá na slovo, je vůdčí tip a chce o věcech rozhodovat. Jak to lze dávám mu prostor, např. tak ještě jednou a pak už dost. je to lepší než hned, aby přestal.
JInak moc neporadím, jak se mi dva kluci rozzáří jsou nezkrotitelní. Kritičtější to je když jsou nevylítaní, hladový, unavení. Myslím, že to bude jen lepší a lepší, ale co se školkou nevím. Zdá se mi, že jsou hodně nevstřícní, přece musí zvládat živější dítě. Třeba by pomohlo při vycházce, že děti nechají utíkat do kola, syna obzlášť, děti teď si zaběháme, ať se vylítá. Ostatní přestanou on si ještě zařádí... a dbej, aby byl do školky najedený, napitý resp. aby věděl, jak a kde se přidává, kde je pití a jak se chodí napít se (naši kluci dlouho věděli, kde je, ale než našli odvahu se sami napít, musela jsem se dovolit učitelky a prakticky to s nimi udělat).. tak takové minirady.
Předchozí