Přidat odpověď
Marie,
dám ti konkrétní příklad.
Mám dítě, které se ve škole učí celkem průměrně, vyniká jen v několika předmětech. A to, že mu něco jde výrazně líp a něco ne zjistil právě ve škole, protože tam má možnost srovnání. Tedy, především ve škole, protože v zájmovém kroužku se tak nějak předpokládá, že tam budou chodit děti se stejnými zájmy. Pro mne jako pro rodiče je třeba podstatná věc, že jsou ty názory ve shodě, že to není moje/synova utkvělá představa, ničím v praxi nepodložená.
Zajímalo by mne, jak bys tohle chtěla řešit bez školy. Myslíš, že ty jako rodič jsi schopná to posoudit? Co když bude dítě vynikat v něčem, o čem ty nemáš ani ponětí, čemu nerozumíš nebo o čem máš jen mlhavé představy? Nebo ti stačí, když zvládne penzum znalostí ze všech oborů "líp" než žák ZŠ, protože máš na práci s ním víc času? A k čemu to ve výsledku je?
Předchozí