Přidat odpověď
na 1. stupni jde spíš o způsob výuky, na běžným 1 .. stupni se pořád dokola opakuje, procvičujea úrp nadaný dítě to je nudná ztráta času
z učiva tam není co a proč ubrat, na 1. stupni ještě opravdu ne, tam je potřeba spíš umožnist zvolit si svoje tempoa těm rychlejším umožnit zvládnutí většího objemu, do větší hloubky, víc souvislostí, víc přemýšlení a smostatných postupů, samostatnějšího objevování toho, co jiným vyhovuje jen přijímat naservírovaný bez větší námahy
v tom vidím přínos různýchj škol, včetěn školy pro nadané, že nadaným dětem umožní právě ten jiný způspob výuky, a ani není potřeba, aby se naučili učivo 7. třídy už ve 4. a aby neměli čas na vlatní zájmy a na sebe, je to jen o způsobu podání učiva
toto je pro 1. stupeň, 2. už zabezpečí víceletý gymnázium, navíc myšlení dětí je už jiný, i když i tam by bylo co měnit a mělo by se přidat na samostatnosti v přemýšlení a ne jen nalívat informace, ale mně jde teĎ spíš o ten 1. stupeň
Předchozí