Přidat odpověď
příklad:
teď zrovna se synem "probírám" Reynka a Chagalla (byli jsme na výstavě s výborným výkladem pro děti). vytiskla jsem mu hromadu obrázků od obou, třídil je co je od koho. vybíral si od každého, který obrázek se mu nejvíc líbí, nadiktoval mi, proč. Lepí si do takových desek informace, napsal si tam data úmrtí/narození (zjistil si to z letáku z výstavy). Pak ho napadlo porovnat, kdo se dožil kolika let (matematika). Ještě to nemáme dodělaný, ale ještě bude hledat zajímavé body v životopisech, které mají oba malíři společné (Francie atd), pak bude zkoušet přijít na to, co je inspirovalo. Uděláme si taky monotyp.
Klasický způsob výuky:
Zapište si: Marc Chagall, narozen, zemřel. Stěžejní díla:.... Zdroje inspirace:...
Příště vás z toho vyzkouším.
Já z toho syna zkoušet nebudu, ale jsem si dost jistá, že to v něm zanechá podstatnější stopu, než klasická výuka.
Předchozí