Přidat odpověď
Přečetla jsem si znovu zprávu a posudek z PPP a je tam uvedeno SPU dysortografie, dg. palatolálie, vývojová dysartrie - takže ne dysfázie.
To by mu podle toho co jste napsali neměla učitelka brát jako chybu, že nemá občas někde interpunkční znaménkko, chápu to tak?
V podkladech pro individuální vzdělávací plán mu uvedli v PPP:
Obecné metody: respektovat individuální tempo, oceňovat snahu
Specifické metody práce se žákem v ČJ: čtení po slovech, nácvik a rozvoj čtení s porozuměním, jiná forma diktátů, psaní diakritických znamének současně s písmenem (špatně ho to naučili, teď ho přeučujeme), sloh,
Doporučení pro výuku cizích jazyků - prodloužení přípravného období
Doporučujeme zohlednit: individuální tempo, poruchu výslovnosti řeči, výkyvy, kolísání ve výkonosti.
A to je vše, víc konkrétní k hodnocení to není. Jinak ještě popis jak probíhalo vyšetření a s jakými výsledky.
To jenom doplňuju, že jste se ptali co konkrétně má uvedeno v posudku.
Předchozí