Přidat odpověď
Zkoušela jsem to - nejde to, protože učitelé mají pocit, že se nic neděje, protože můj syn je přece ten rozumný. Když prý dají mého syna jinam a na jeho místo někoho jiného, tak dojde ke rvačkám hned. To je asi pravda, ale učitelka na prvním stupni to v podstatě řešila tak, že měla tzv. kabinet v té třídě přímo, takže se tam zdržovala neustále, jen si odskočila na WC.
Teď mi syn řekl, že k nim do třídy chodí o přestávkách různí učitelé a mluví s nimi - nejvíc teď učitelka ruštiny, protože ve třídě mají dva kluky - jednoho z Kazachstánu a druhého z Běloruska - a s nimi mluví rusky, ona se tím možná procvičuje a oni taky - ale třeba mému synovi se to líbí a jiným taky, takže poslouchají a nechají se poučit, můj syn třeba už umí zčásti azbuku. Možná že tohle je určitý nenápadný způsob, jak dohlížet na děti o přestávce. Jenže problém syna to moc neřeší, protože ten jeho spolužák mu hrabe do věcí i o hodině - že prý to je maximum, co musí syn vydržet. Takže teď u syna proběhlo šetření u psychologa, ta byla tak hodná a vstřícná, že mi prý vypracuje na toto téma závěr z vyšetření, kde bude, že požadavek učitelů, že syn má být stále vstřícný a má se ovládat, je nesmyslný a nesplnitelný a že pokud dojde ze strany mého syna k agresi z toho důvodu, je to vina školy, která nezajistila, aby měl aspoň stejné podmínky, jako ostatní. Učitelku jsem informovala, ale spolupráce se školou na druhém stupni mi přijde poněkud horší - uvidím, jak to bude dál.
Předchozí