kreditko - i kdyby nějaká univerzální metoda existovala, k čemu Ti to bude? Ale musím Tě zklamat - neexistuje

Jakože by bylo nějaké "čárymáryfuk" a během hodiny či dne to bylo pryč?
A jinak - nevím, zda to nazývat metodami - spíše existují jakési rámcové postupy, do nichž musí učitel promítnout sám sebe a svou osobnost i talent (musí myslet hlavou) a vzít v potaz všechny dostupné informace a všechny faktory, které ovlivňují jak jeho, tak děti, tak vše okolo.
Musí postupovat opatrně a bývá to běh na dlouhou trať, zvl. pokud se do věci vloží třeba i nablblí rodiče (ať už lezou povykovat na učitelku, že jejich Mireček/Vašíček/Pepíček nikoho nešikanuje, nebo ať lezou přímo za ředitelkou a dožadují se přeřazení "rákosníka" nebo "černé huby" do jiné třídy a vyhrožují odchodem Mirečka/Vašíčka/Pepíčka do jiné škol(k)y).
Takové situace se nedají řešit na dálku, ani na lince důvěry, nemůžu Ti poradit vzoreček, jak na to - to si přece nemyslíš, nebo jo?
Je mi líto, žes měla v dětství problém a úču krávu, ale ony nejsou všechny takové, i když bohužel dodnes podobné fosilie přežívají.