Katko,
popisu jak je to u nas:
V lednu 2014 jsme zhodnitili Vanoce 2013, byly o tom porady, co udelat priste lepe, co neudelat, co vylepsit, co zmodernizovat. Kazdy zastupce oddeleni prisel se svymi podnety.
U nas je silnejsi jeste obdobi v lednu, kdy lide, kteri dostali pod stromek penize, jeste nakupuji. .
Celkove to letos zacalo jiz v zari, jiz v zari byl zhusteny provoz. Zacalo to presne 1. zari.
Od konce rijna je to silene. Od listopadu mame jeste jednu, nocni smenu. Co se tak dela v nasi firme?
Na call centru - presne stejna situace, co pises.
Dodavatele nestihaji, popr. si vymysli, ze chteji nove zbozi stihnout dat do prodeje na posledni chvili, tj. treba ho privezou15. prosince. Kdyz se podivate na kalendar, 15.12. je pondeli a nez to projde nasim systemem, nez se to vubec umisti na web, nez se to zabali do prislusnych objednavek, nez to sluzba PPL ci Ceska posta vyzvedne, trva to den-dva a zakaznik si to snad jeste pred Stedrym vyzvedne.
Chybi auta, lidi bereme jako brigadniky - jezne jak jsou novi, delaji vice chyb. Napr. nectou pokyny, nemaji tu praxi, kterou maji bezni pracovnici, co se ve skladu pohybuji.
Nestihaji se vytvaret nektere papiry= doklady, ktere v kancelarich delame. Fakturuje se se zpozdenim, napr. v sobotu ci v nedeli. Cili i lide v kancelarich maji mnohem vetsi agendu.
Do toho je vsude zima a plno nemocnych.
Takovy klidny advent.