synovi bude v březnu 6 let. má dysfázii, proto jsme byli od září zařazeni do programu SPC. každých 14 dní chodíme na hodinové cvičení. zatím se mi to moc líbilo, trénovali s paní učitelkou barvy, tvary, třídění obrázků dle témat atd. z poslední hodiny jsem trochu zmatená. nejprve měl roztřídit obrázky ve 4 různých velikostech, což zvládl, ale měl je pojmenovat největší- menší- ještě menší- nejmenší. nevěděl si s tím rady, dokázal jen odlišit, co je malý a co velký
pak následovalo třídění obrázků podle prvního písmene ve slově, většinu trefil, ale u něčeho si tak jistý nebyl. nakonec tvoření dvojic z obrázků tak, aby se rýmovaly (tužka- hruška, drak- mrak, dárek- párek). to nepochopil vůbec. doma to pak trénovat nechtěl a teď se navíc ani netěší na další cvičení. moje otázka zní- opravdu jsou to věci, které by měl zvládat předškolák? a co v případě, že je nezvládá? mám to nechat být a počkat, až bude větší nebo se to "musí" už v předškolním věku naučit? děkuji za názory